بازپخش «دوقلوهاي افسانه‌اي» و «مهاجران» از شبكه پويا

شبكه‌ي پويا با تمام شدن مجموعه‌هاي «باخانمان» و «پسر شجاع»، كارتون‌هاي «مهاجران» و «دوقلوهاي افسانه‌اي» را روي آنتن مي‌برد.

 

 

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شبكه‌ي پويا پخش كارتون‌هاي نوستالوژيك كودكان دهه‌ي 60 و 70 را از آغاز فعاليت خود در دستور كار قرار داده و در ادامه نيز با پخش انيميشن‌هاي قديمي اين روند را ادامه خواهد داد.

 

پخش «باخانمان» اين هفته تمام مي‌شود و از روزهاي پاياني هفته، «مهاجران» روي آنتن شبكه پويا خواهد رفت. اما شبكه پويا در حالي پخش «مهاجران» را شروع مي‌كند كه اين مجموعه انيميشني از شبكه آموزش در حال پخش است.

 

 

«پسر شجاع» نيز ديگر انيميشن قديمي است كه با تمام شدن آن در هفته‌ي آينده مجموعه «دوقلوهاي افسانه‌اي» جايگزين آن خواهد شد.

 

«دوقلوهاي افسانه‌اي» داستان يك خواهر و برادر دوقلو را روايت مي‌كند كه با قدرت ماوراء‌الطبيعي خود به مبارزه با امپراطوري مستبد چين مي‌پردازند.



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت14:53---22 مرداد 1392
سلام من این سایت رو باز کردم و روزانه 1000 تومان گیرم میاد حتما برو

http://ads.inpersia.com/users/ref/133410
پاسخ:ممنون چشم حتما میرویم


باز
ساعت10:47---3 فروردين 1392
خیلی برنامه ی خوبی است اگر پخش بشه
پاسخ:ممنون از نظرتون


کو ثر
ساعت9:11---22 اسفند 1391
من از شما تشکر می کنم برای برنامه های خوبی که پخش می کنید ، لطفا کارتون پسر شجاع را دوباره پخش کنید.
پاسخ:چشم ولی چرا دوباره؟


کو ثر
ساعت9:11---22 اسفند 1391
من از شما تشکر می کنم برای برنامه های خوبی که پخش می کنید ، لطفا کارتون پسر شجاع را دوباره پخش کنید.

فاطمه
ساعت10:06---15 اسفند 1391
اصلا لالایی هایتان خوب نیست مانند روضه می ماند
پاسخ:ممنون از انتقاد خوبتون


فاطمه
ساعت10:06---15 اسفند 1391
اصلا لالایی هایتان خوب نیست مانند روضه می ماند

فاطمه
ساعت10:06---15 اسفند 1391
اصلا لالایی هایتان خوب نیست مانند روضه می ماند

مهدی شمسایی
ساعت18:50---30 بهمن 1391
سلام من از برنامه خوبتون ممنونم برنامه های شما خیلی خیلی خیلی زیبا است
پاسخ:خواهش می کنم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | | نویسنده : مدیر وبلاگ |
  • شرم
  • وی جی وای ام